Free Monster High 13 Wishes Dress

îmi Pare rău pentru că acest blog nu a mai fost activ de luni de zile. Acum am inceput să postez iar. Şi imi pare rău că renunţasem atunci- Să fim sinceri , am 13 ani , atunci aveam 11 . Deci, Sper să vă placă aceste lucruri noi nouţee!!!

 
Dacă vă aflaţi in FRANŢA trebuie să vă autentificaţi ,Du-te 
 HERE  .
Dacă nu sunteţi in FRANŢA urmaţi următorii paşi .
1. Du-te la orice proxy web francez ca
2.Scrieţi in bară acesta : http://stardoll.com
3) Faceți clic pe Start / Apăsați Enter și ar trebui să fii  direcționat către stardoll .
4.Logaţi-vă şi apoi in URL scrieţi : http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=5064329
5) Faceți clic pe Start / Apăsați Enter și ar trebui să vizitați un club MONSTER HIGH
6) Derulați în jos prezentarea , faceţi click pe această cifră VIOLET
te va duce pe o alta pagină.
Du-te la stardoll.com ca de obicei,ar trebuii să fie intr.o pungă MH  in suite-ul tău..
Mie mi-a ieşitt..Baftă.
          #Lexy .

Leave a Reply

