Interviu

De Data aceasta o fata mia acordat un interviu.
Eu;Salut.
Ea: Salut.Am Auzit ca vrei sa devii StarBlogger.
Eu: Da.
Ea: De Ce?
Eu: Pentru ca imi place sa scriu.
Ea: Despre cine tiai dorii tu sa scrii cel mai mult?
Eu: Papusi noi,Vedete, StarDoll,SuperStar,Royal,Si tot legat de stardoll.
Ea:Bravo.
Eu:Multumesc.
Ea: Ai Acest talent , de mult?
Eu: Pai, este o poveste lunga, Cand am inceput sa scriu prima data pe blog mi-a placut foarte mult.Nu de mult.
Ea: Frumos.
Eu:Da.
Ea: Mi-ar face placere sa lucrez cu tine , pentru blog.
Eu:Da, Dar poate la anul.
Ea: Adevarat.
Eu:Poate ne mai vedem. Pe Curand!!
Ea:Pe Curand!!!

Leave a Reply

